čtvrtek 7. srpna 2014

Ach ta barva..

Barva božská, škoda, že je to vše co mohu pozitivního o téhle tužce říct. Upoutala mne na první pohled a byla moje. 
Doma jsem jí nejdřív zkusila na hřbet ruky a nestačila jsem se divit, byla překrásná. Tím však okouzlení pominulo. Proč? Nu, protože na oko prostě nemaluje :/ Jestli máte nějaký tajný tip, jak ji rozkreslit, dejte mi prosím vědět, jinak ji budu muset bohužel vyhodit a to mi bude opravdu líto. Nebyla nikterak drahá, nepamatuji si přesně, ale něco okolo 50 kč. Catrice má ještě spoustu dalších brviček, ale jsem odrazena od další koupě touto.



Tužk je vysouvací, což mám raději než klasické ořezávací

Překrásná letní barva, dokonce barva odpovídá barvě balení

Hezký den, Luci

1 komentář:

  1. Krásná barva, škoda, že nefunguje jak má :(

    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat